10.11.23

Idag fick jag en idé. Tyvärr är idén ifråga hemlig och eftersom man inte får avslöja hemligheter kan jag inte förklara min idé för er. Jag kan däremot nämna ett och annat liksom kring den. För det första är den väldigt tvärvetenskaplig på ett trevligt sätt. För det andra förutsätter den att jag bestämmer allt som har med den att göra alldeles själv. För det tredje kom en synnerligen viktig del av idén till mig när jag satt på ett kafé iklädd svart peruk och åt de sista smulorna av en vegansk hallonmuffin - en situation som inte borde kunna generera andra idéer än goda. Puss.

1 kommentar:

Cim sa...

Jag blir ju som alltid lite konfunderad o förbryllad när jag läser din blogg. Därmed inte sagt att jag inte tycker om att läsa den!
Det där med peruker har även jag fått upp ögonen för! Fabulöst roligt att förgylla vardagen o även ickevardagen med! :D